Follow us on social

【旅行上癮末期】 $1800將屋企變成HK Express機艙?! 奇招湊效 機上餐車、手推車數小時售罄

落地時間太長,忘記了去旅行有得飛的感覺?航空公司 HK Express 最近就推出奇招,售賣二手的第一代機上手推車。上星期消息一出,隨即引來大批迴響,不少倜侃 HK Express 「係咪準備執笠」,又問「會唔會遲啲賣埋飛機?」。不過,口𥚃說不身體往往很誠實,昨日一開賣,這些退役手推車,在數小時內快速售罄,隨即更有人問幾時再有機會入手。

看來大家確實懷念旅行的感覺,已經準備好「將屋企變成機艙」,是次 HK Express 售賣的包括廢物收集車、手推車、廚房儲物箱等,價錢由 $1,800 至高達 $6,000 都有。

官網介紹,每部手推車都以航空級物料制成,通過高空耐力測試,有獨特設計,加上公司舊版 logo,可以作為茶几、保險箱等各種家居儲物用途之餘,也「絕對是真正航空愛好者不可或缺的收藏品」。

Photo/ hkexpress