Follow us on social

【職場溝通技巧高階】 「梳膠文件夾」令同事知你咩料? 「梳!唔L改!」你夠膽用嗎?

IQ題:遇上腦細、同事的無理要求,如何才可以低調而又不失霸氣地表達自己不滿呢?媽媽教落,鬧人都要講禮貌!本地設計師推出一系列串爆產品,盡訴打工仔心聲。

 

DDED推出 A4「梳膠文件夾」。當你腦細或客仔要求一改再改時,可以答……「梳!唔L改!」(會否被解僱是後話);當同事叫你幫忙跟進時……「梳!呢單嘢唔係我跟開!」又或者「梳!做唔晒!」。這一套文件夾共四款,賣$60。如果嫌文件夾不夠霸氣,還有其他選擇。

 

 

同場加映「摟打TEE」,不少打工仔每年只有十幾日假期,但腦細總會叫你「拍爛檔,幫幫手」。摟打TEE印上「梳!放緊假!」字樣,隨時隨地自拍一張給上司,禮貌地表達我正在休假,不想為你工作。更加霸氣的打工仔可以考慮「梳!唔使撈!」TEE。

雖然設計確是說出了打工仔的心聲,但有網民指用完文件夾後,「畀人打的機率會更高」,亦有人認為是「行走江湖必備的產品」。有興趣的話,可以在 Skyone市集 X DDED – 梳!道歉市集入手。