Follow us on social

【To睇or not to睇】

【To睇or not to睇】Netflix有廣告你仲睇唔睇?! 網民:不可接受 vs 無可厚非

過去幾個月的抗疫日子,Netflix、Disney+等網上串流平台,相信已經成為包括小編在內,不少人在家中的一大娛樂。不過,最近傳出Netflix有機會推出「廣告plan」,引起網民瘋狂討論。

Netflix最新的財務報告顯示,其2022年首季的用戶數量,比去年第四季的用戶數量下降約20萬,而本年第二季的用戶數量,預測會再下降200萬。財務報告公開後,Netflix服價重挫35%,於2017年聲言不會有廣告的CEO Reed Hastings自打嘴巴,表示不排除會推出「廣告plan」,用戶或可以用較低價錢訂閱Netflix,但就要忍受廣告。

網民看法兩極,有些人表示有廣告絕對不可接受,力數Netflix弊病,認為應透過改善內容質素來增加用戶數量。但亦有人認為如果月費下調,插入廣告亦無可厚非。

你又是否Netflix忠實用戶?能夠接受「廣告plan」的出現嗎?

Photo: NETFLIX