Follow us on social

【v1.final】 香港做設計慘過食屎協會做到有展覽! Deadline fighter、無budget、印錯嘢 一貫作風 

雖然「香港做設計慘過食屎」,不過他們的訴求就是想設計(或者賺錢換肝),還要做到舉辦展覽!「香港做設計慘過食屎協會」最近和雜崩冷博物館合作,舉辦市集 / 展覽。據會長於 Facebook 所指,雖然過程「Deadline fighter、無budget、Set 場啲嘢送得遲、啲嘢印多咗又印錯咗」 ,「活生生體現平時做嘢錯到亂七八糟嘅狀況」,但可以盡情完成一件無厘頭的事,也是「攰得好開心」。

展覽只餘本周末兩日(30、31日),仍然是 TBC_final。場內會有兩款設計師專屬味道的 Cold Brew 咖啡,據說「我的熱情」有濃濃嘅酒香,飲落似阿華田南乳雞仔餅味,而「我的薪金」就好似人工一樣多年來毫無起伏。現場還有「小氣簿」讓你盡訴心中情,以及不少巨型 Photoshop window 等日常設計素材讓人打卡。如果你也是設計師,可以去圍爐取暖,如果是行外人,也可感受一下了設計師們的辛酸,日後要善待他們。

TBC_final @ 雜崩冷博物館

日期 : 2021年10月30、31日

時間 : 12:00 – 22:00

地點 : 尖沙咀彌敦道219號莊士倫敦廣場LG1全層

 

Photo/ 香港做設計慘過食屎協會