Follow us on social

【不散之筵席】:春夏之交的掙扎 – 換季

每個人都有做判官的時候,狗主睇貓奴、的士司機睇小巴司機、任何人睇其他人教仔、巴膠睇鐵膠、再為鐵膠平反然後發現全部人都係膠…… 但睇自己呢?最顯露人性就係春夏之交換季之際。

你望住自己買嘅衫,望住連綿夜雨,望住其實自己得三格櫃桶加一條衣櫃,頂多加個已經塞滿嘢嘅床下底,你點面對自己,仲要係剛剛嗰兩三個月嘅自己?

當然,物理上嚟講,拎幾大體積嘅夏天衫出嚟,放返幾大體積嘅冬天衫入去就得,但行禮如儀都唔易,當兩件衛衣都已經成個微波爐咁大時,呢個節奏係不可能平衡的。

Olivier Cong – “The Emotion”

“A rock on my chest

Its getting hard to breathe

It turned into a mess

I wish you’ve found a way to leave, to leave”

然後去首歌7’30”,由個琴左右手之間的追逐,加支結他、加埋個鼓已經好痛苦,個BASS再走埋出嚟,你完全會不其然唱出江逸天嘅哀號,啊啊啊~

好啦,哀號完咪又要執,不如樂觀少少咁面對。“Keep clean ambassador Ah Tak” 呢首採用TRAP咁曳嘅曲風,配搭極度正面嘅內容,鼓舞人心同時又維持尊嚴,其實同江逸天成日話想表達對立又共存嘅狀態如出一轍,speed up部份仲可以鼓勵自己加速添。

清潔龍阿德-“Keep clean ambassador Ah Tak” 

“我個名叫Keep Clean Ambassador

保持衞生 咪再話等 Later

講咁多嘢 都係想大家 Remember

清潔香港 Together”

Ambassador有排未到你,但執執吓總會有D reminder揾咗出嚟,一D好貴但成季都無著過嘅衫,而且可能買咗唔止一年,因為買完無耐就唔啱著,但每次換季都會覺得自己會喺未來幾個月內著到,日復日、年復年,或者你心知其實件衫同自己嘅體型發展不會再有交集,呢個時候響起回不過去的哀愁。

My little airport-“那陣時不知道”

“那陣時不知道

置身的日子都發亮

眼光裡藏著的囂張

往後已不再同樣”

成日話斷捨離,唔好留戀同執著唔等使嘅嘢,話咁樣個人就會活得輕鬆自在,但唔再執著一啲事換來的自在其實唔會長久,甚至瞬間表面上的解脫,會因為釋放咗空間而空虛咗,於是又再揾嘢填補。

Neurotic WKY- “快樂頌” 

“教我分辯是非 冇錢要學識自卑

自卑既你就只能夠欺人自欺

自欺欺人能夠欺騙到只有自己

自己欺騙到自己就能克服自卑

自卑既話就用物質將你時間塞滿

塞滿之後點解依然有人感到不滿”

唔開心去食好西、買好西,如果消費解決到嘅問題就唔係問題。只是春夏之交一到,你又會跌落去嗰個深淵。

斷捨離好好、消費帶動經濟好好,一旦你覺得唔好,就可能要聽吓本地indie音樂告解。很喜歡Bad math 的”別”,是分別(differnent)、告別(farewell)、別(don’t)的過程。

—————-

本地樂隊/樂手簡介:

Olivier Cong-如果你係文青你一定抗拒唔到佢,喺你耳邊唸詩,一首用音樂寫出嚟嘅詩

https://bit.ly/3GsJUJg

清潔龍阿德-佢嘅官方背景令佢成為一個傳奇

https://bit.ly/3lOvpWt

My little airport-無情緒嘅唱腔唱到你好有情緒

https://bit.ly/3wW20yC

Neurotic WKY- 有冇人有佢嘅碟呀,如果用App聽要跟返個冧巴,由intro 聽到outro 

https://bit.ly/3z6uLeP

Bad math- 用唔啱數嘅方法,做啱自己呼吸心跳嘅音樂出嚟

https://bit.ly/3wKEbde

作者:不散之弦席

我唔識音樂,但我覺得音樂識我。